כ-80% מהצרכנים מגיבים מיד למוצרי פרסום ושיווק, גם אם מעולם לא שמעו על המותג. מחקרים מראים ש-83% מהאנשים שמקבלים פריטי קידום מכירות נוטים יותר לעשות עסקים עם המותג הזה. מפה לאוזן הוא הכלי החזק ביותר ליצירת לידים, וחומרי קידום מכירות מציעים דרך מהירה להגיע למשפיענים מרכזיים ולצבור אחיזה בקרב העוקבים שלהם.
חברות מסחריות
ארגונים ללא מטרות רווח, מוסדות אקדמיים וסוכנויות ממשלתיות יכולים להשתמש בכוחם של מוצרי פרסום ושיווק למטרות חיצוניות ופנימיות. למרות שמודעות למותג היא השימוש הנפוץ ביותר במוצרי קידום מכירות, הם יכולים לשמש גם ככלי מכירה לתגמול עובדים או ארגונים ללא מטרות רווח כדי לקדם קריירה. מוצרי קידום מכירות יכולים להיות סדרה של פריטים, לרבות כובעים, תיקים, מוצרי IT, מתנות או פריטים אחרים שניתן להדביק עליהם שם חברה או לוגו ולשמש אותם לקידום ושיווק.
מוצרי קידום מכירות הם בעצם מוצרים מותאמים אישית שחברה יכולה למתג ולספק ללקוחות ולגורמים אחרים
מבגדים ועד ציוד משרדי וכלי מטבח, פריטי קידום מכירות הפכו למוצר חובה לעסקים מודרניים. לאורך זמן, מוצרים אלו יכולים לסייע ביצירת חוויות נסתרות על ידי הצגת המותג והמוצרים של החברה ללקוחות פוטנציאליים.
ברוב המקרים מדובר במוצרים שאנשים יכולים להשתמש בהם בחיי היומיום שלהם
מוצרים עם מותג של חברה וכתובת אתר או מספר טלפון. מוצרים אלו מבטיחים שהעסק שלך יקודם בטווח הארוך, לא משנה לאיזו ידיים הם נופלים או לאן הם מגיעים. פריטי קידום מכירות מועדפים ועמידים לאורך זמן עוזרים לחזק את תדמית המותג שלך, אז שקול לבחור במוצרי קידום מכירות מובילים אלה למיזם השיווק החדש שלך או לאירוע קידום מכירות. פריטי קידום מכירות ממותגים הם המתנה המושלמת לקונה בכך שהם מציעים מוצר בעל ערך שמכיל גם את שם החברה, המסר או הלוגו שלך.
ספק לעובדים פריטים ממותגים
כגון חולצות קרמיקה או ספלים עם לוגו של החברה, כדי להראות את הערכתך לעבודתם. יתרון נוסף בתגמול עובדים במוצרים מותאמים אישית הוא שאתה מקבל בתמורה פרסום מתקדם. לכן, בעצם, אתה רק צריך לתת כמה מוצרים בחינם כדי לקבל מבצעים רווחיים.
חברות גם הפכו יצירתיות יותר בשיווק שלהן וכעת השתמשו בחומרי קידום מכירות לאורך כל השנה
כדי לתמוך בקידום מותגים, מוצרים ואירועים. כיום, מספר גדל והולך של חברות תאגידיות מבינות את היתרונות שהושגו מקידום הזהות הארגונית, המותג או המוצר שלהן באמצעות מתנות עם לוגו משלהן. מאז, התעשייה גדלה ונמצאת בשימוש בדרכים רבות ושונות. חברות באוסטרליה וברחבי העולם השתמשו בקידום כדי לקדם את המותג שלהן במשך עשרות שנים.
פריטי קידום מכירות משמשים כמתנות באירועים, מתנות לחברות ולמיתוג פנימי כגון ניירת לצוות. היבט ייחודי של פריטי קידום מכירות הוא שברוב המקרים מודפס עליהם הלוגו או הסימן המסחרי של הארגון העסקי.
בדרך כלל
למוצרים אלו יש סלוגן, לוגו, שם או מספר טלפון, כמו גם כתובת האתר של החברה שמספקת אותם ללקוחותיהם. הם משמשים בדרך כלל לקידום עסק ספציפי של החברה המספקת אותם – אירוע, מוצר חדש, שירות חדש, הנחה משמעותית וכדומה. לפי ההגדרה המילונית; "פריטי קידום מכירות, פריטי קידום מכירות, פריטי קידום מכירות, מתנות קידום מכירות או מתנות קידום מכירות כגון עט, ספל, תיק, חולצת טריקו, מתלה כלים, לוח שנה, כובע, שעון, יומן וכו', המועברים ללקוחות קיימים או פוטנציאליים. מוצרים אלו מכילים לרוב את הלוגו של הארגון, שם החברה וכתובתו וכן מידע על מוצרים ושירותים ומהווים תזכורת.
הם משמשים לקידום החברה וניתן למכור אותם לצרכנים נאמנים או להציג אותם כפריטי קידום מכירות
כדי להגביר את המודעות למותג. פריטי קידום מכירות הם מוצרים מותאמים אישית עם שמות של חברות, לוגו או סלוגנים, המופצים בחינם או בעלות נמוכה מאוד לשיווק או קידום מותג. פריטי קידום מכירות הם פריטים כגון עטים או ספלים עם שמות חברה או לוגו, הידועים גם בתור סחורה, מזכרות, פריטי קידום מכירות או פריטים ממותגים. מוצרי קידום מכירות הם מוצרים עם לוגו של חברה או חברה המופצים בחינם לקידום החברה או החברה ללקוחות פוטנציאליים וקיימים.
זה כולל ציוד משרדי כגון עטים
כונני USB ולוחות שנה. הארסנל של מוצרי קידום מכירות נע מבגדים ועד מתנות משרדיות פונקציונליות. מטרות אחרות שאנשי שיווק משתמשים בחומרי קידום מכירות כדי לאפשר, כוללות יחסי עובדים ואירועים, הגדלת הנוכחות בתערוכות, יחסי ציבור, לקוחות הדור הבא, תוכניות משווקים ומפיצים, הצגת מוצרים חדשים, תגמולים על שירות עובדים, תוכניות ללא מטרות רווח, תוכניות פנימיות. עידוד. , הדרכות אבטחה, המלצת לקוחות ומחקר שוק. בנוסף לביגוד וציוד משרדי, עסקים וארגונים יכולים להשתמש גם בסלסילות שי, שוקולדים וסוכריות למטרות קידום מכירות.
זה עשוי לכלול מתנות לתערוכות
תגמולי רכישה, מתנות לצירי ועידה, ואפילו פריטי נאמנות ותגמולים. לכל המוצרים שלנו יש את הלוגו שלך, ואנחנו יכולים לספק דוגמאות חינם ודוגמאות מוצרים. אם אתה טיפוגרף, הראה את המומחיות שלך על ידי הדפסת מסרים ועיצובים יצירתיים על ביגוד לקידום מכירות. תיקי קניות מכותנה לקידום מכירות ותיקי כנסים עם מיתוג טוב ועיצובים מגניבים יכולים להיות אופציה מצוינת עבור העסק שלך.
לבסוף
היזהרו מחומרי קידום מכירות תאגידיים בעלות נמוכה – הם אולי לא ישברו את הבנק, אבל הם יכולים בקלות להישבר, מה שעלול להכתים את המוניטין של החברה שלכם בעיני הצרכנים. אני מבין שבחירת המוצרים המותאמים אישית המושלמים לקידום המותג שלך יכולה להיות מרתיעה אם אתה מבין את היקף חומרי הקידום המוצעים.
בעוד שיש פריטים נפוצים כמו חולצות טריקו, עטים, ספלים ומשטחים לעכבר, יש מקום ליצירתיות בבחירת מוצרים למיתוג. יש אינספור מאמרים רלוונטיים לבחירה בנושאים "בריא", "ספורט".
צוות קידום המותג יכול לעזור לך לזהות את הרכב האידיאלי לשים את המותג שלך בידי הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלך
אם העסק שלך הוא שיווק ירוק וידידותי לסביבה, בחר במוצרים אורגניים או כאלה שמעודדים אנשים להפוך ללוחמים ירוקים מן המניין. הם גם עוזרים ליצור תפיסה חיובית יותר של החברה שלך ולהגביר את המודעות למותג. כאשר הם שולפים עט ממותג או ילבשו חולצת טריקו לקידום מכירות עבור שיעור ההתעמלות הבא שלהם, אנשים אחרים יראו גם את פרטי החברה שלך.
צרכנים סומכים יותר על חברה עם לוגו או סלוגן מוכרים. מחקר אחר של Identity Works מצא ש-71% מהמבקרים בתערוכות זכרו את שם החברה שסיפקה להם את מוצר הפרסום, כאשר ל-76% מהמבקרים יש דעה חיובית על החברה.
כולם אוהבים לתפוס ממתקים ממותגים בחינם מהמדפים או לדחוף עטים לקידום מכירות כדי להוסיף לאוסף השולחן שלהם. כונני USB, חולצות טריקו, עטים וספלי נסיעות ממותגים הם כולם דוגמאות מצוינות לפריטים שימושיים שהקונים יאחזו בהם.
למידע מורחב על מוצרי קד"מ מומלץ לבקר באתר giveaway.co.il
תגובות אחרונות