רכבים ישנים המיועדים לגריטה

רכבים ישנים המיועדים לגריטה

רכבים ישנים המיועדים לגריטה

חלקי חילוף לרכבים ישנים

גיל הרכב בממוצע בעולם הוא בן 11.4 שנים. זה הרבה מכוניות שנמצאות על הכביש ובקרוב יצטרכו לעשות קצת עבודה כדי להמשיך לפעול.

חלקי חילוף לרכבים ישנים המיועדים לגריטה הופכים נדירים ככל שהביקוש אליהם עולה. מכוניות ישנות עדיין מיוצרות ונמכרות, אבל הן לא מיוצרות באותה איכות כפי שהיו בעבר. המשמעות היא שאנשים צריכים לקנות חלקים חדשים אם הם רוצים שהמכונית שלהם תחזיק זמן רב ככל האפשר.

הבעיה היא שאין דרך קלה למצוא חלקי חילוף לרכבים ישנים המיועדים לגריטה באינטרנט או בחנות הקרובה אליך. הפתרון הטוב ביותר הוא לעבור ישירות דרך אתר יצרן הרכב שלך או להתקשר אליהם ישירות ולשאול על מדיניות האחריות שלהם ואיזה סוג של חלקי חילוף הם מציעים עבור הספציפי שלך

מה המשמעות של גריטת רכב ישן?

בעבר עודדה המדינה גריטת מכוניות ישנות בתשלום של 3,000 שקל. הדבר הביא לסילוק מכוניות ישנות מאזורי כביש או חניה ומנע כניסת מכוניות פחות ידידותיות לסביבה לשוק.

הממשלה תמיד דגלה בגריטת מכוניות ישנות או אובדן מוחלט של מכוניות כדי להסיר מכוניות ישנות שתופסות חניונים ומזהמות את סביבת הכביש, ולמנוע משוק הרכב לנוע לעבר מכוניות ידידותיות יותר לסביבה.

צריך להוציא את הרכב מהכביש אבל אם הזמן התקציב יורד והמדינה בכלל לא מעודדת את זה היום אז אם תשמעו שצריך לקבל מהמדינה 3,000 שקל.

ממשרד התחבורה נמסר כי הוא נמצא בתהליך של הוצאת כל כלי הרכב הישנים מהכביש עד שנת 2020. לכן, אם יש לכם רכב מעל 20 שנה ואין כוונה לעדכן אותו, אז כדאי שתתכוננו להוריד את זה מהכביש.

כאשר כל חלקי הרכב נמצאים ברכב עצמו, נדרשים פרטי הנוסע, ואישור תקף, כדי לזכות בגריטה ממלכתית. למדינה אין אינטרס להוציא מהכביש כלי רכב שאינם נוהגים או מזהמים את הסביבה, שהם פרטים חשובים שיש לזכור בעת ההחלטה על גריטת רכב.

אם אתה גר במדינה שיש בה מגרש גרוטאות רכב, ייתכן שאתה תוהה מה עליך לעשות כדי למכור את המכונית שלך. אתה יכול לחשוב על זה כעל פרויקט מתמשך לנוחיותך. כדי להתחיל, חפש את הדברים הבאים:

לאחר שהחלטתם לגרוט את רכבכם, עליכם לפנות למשרד התחבורה על מנת לשלול את לוחית הרישוי ולהמירה ללוחית רישוי מגורדת שתקפה ל-48 שעות בלבד, זאת אומרת, כדאי לבחור גריטה לרכב ישן. חברה לפני שאתה ניגשים אליה. משרד התחבורה.

אם אתם שוקלים לגרוט את רכבכם, אז תחילה פנו למשרד התחבורה על מנת לשלול את לוחית הרישוי ולהמירה ללוחית רישוי מגורדת שתקפה ל-48 שעות בלבד ולאחר מכן, לפני שאתם ניגשים אליה, חשבו כיצד להיפרד. עם חברה שלך.

איך עובד תהליך גריטת רכב?

זה שהמדינה מונעת מגריטה של ​​מכוניות לא אומר שנוצר ואקום, להפך. משרד התחבורה נתן לחברות מסוימות אישור להסיר כלי רכב, מה שאומר שאתה יכול לקבל תמורה כספית מהמכונית הישנה שלך.

משרד התחבורה נתן לחברות מסוימות אישור להסיר רכבים מה שאומר שאתה יכול לקבל פיצוי כספי מהרכב הישן שלך. זה שהמדינה מונעת גריטת מכוניות לא אומר שנוצר ואקום, להיפך.

מאחר שהרכב נמסר ממך לחברת הגריטה, עליך להעביר את הבעלות לחברה אליה מועבר הרכב, ממש כמו מכירת רכב משומש לאדם פרטי וקבלת תשלום עבור הרכב שאתה מוסר, בהתאם לסוג הרכב.

והשנתון שלו. ברגע שרכב נכשל בטסט, אסור לעלות על כבישי ישראל, מה שאומר שהחברה שתבחר לפירוק הרכב תיצור איתך קשר ותגרור את הרכב למגרש גריטה.

מאמר זה דן בצעדים שעליך לנקוט כדי לגרוט רכב. ראשית, תצטרך למצוא מגרש גרוטאות שמקבל את המותג והדגם שלך. ברגע שתגיעו לחצר תצטרכו למלא ניירת ולשלם עבור הפירוק לפני שניתן יהיה להשליך את הרכב.

לאחר פריקת הרכב במקום יגיעו אנשי מקצוע ויתחילו בפירוק הרכב לרכיבים והפרדתם לקבוצות פלסטיק, חלפים למוסך, ברזל ועוד.

מה זה בעצם פירוק רכב?

תהליך פירוק הרכב הוא למעשה השלב האחרון של אורך חיי הרכב. במסגרת שירות פירוק רכב – מוציאים את כל חלקי הרכב מהרכב ושאר הברזל מועבר לתהליך הנקרא גריטה (מהמילה גרוטאות). לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים אותו.

תהליך פירוק הרכב הוא למעשה השלב האחרון באורך חיי הרכב. במסגרת שירות פירוק רכב – כל חלקי הרכב מוסרים מהרכב ושאר הברזל מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאות). לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או

רכב ישן – הוא הרכב האידיאלי לפירוק רכבים

רכבים ישנים המיועדים לגריטה, מחירים נמוכים, אמינות מכנית נמוכה, ומספר רב של תקלות בכל שנה. הם גורמים להרבה צרות לבעלי מכוניות, שמבזבזים זמן וכסף רב בהתעסקות במכוניות, בריצה למוסכים ובסחבת טלפונים.

במשך תקופה ארוכה נאלצו בעלי רכב להתמודד עם העלויות הגבוהות והאמינות הנמוכה של רכבים ישנים המיועדים לגריטה. מכוניות אלו מהוות נטל לתחזוקה וזה הוביל לתקלות רבות מדי שנה. כתוצאה מכך, בעלי רכב מבזבזים זמן וכסף רבים בתחזוקת הרכבים שלהם וזו הסיבה שהם מחפשים דרכים למצוא מכוניות אמינות יותר.

בנוסף לכל הטרחה, מיזוג האוויר ברכבים אלו לרוב אינו פועל כראוי, אם בכלל, ולכן תנאי הנהיגה קשים. בארצי הקיץ ארוך במיוחד, עם טמפרטורה גבוהה ולחות גבוהה. נסיעה ברכב ללא מזגן עלולה להיות מסוכנת במיוחד עבור ילדים, תינוקות וקשישים הנמצאים בסיכון להתייבשות.

הקיץ מגיע וכך גם הטמפרטורות הגבוהות. בנוסף לכל הטרחה, מיזוג האוויר ברכבים אלו לרוב אינו פועל כראוי, אם בכלל, ולכן תנאי הנהיגה קשים. במדינות הקיץ הוא ארוך במיוחד, עם טמפרטורה גבוהה ולחות גבוהה. נהיגה במכונית ללא מיזוג אוויר עלולה להיות מסוכנת במיוחד לילדים, קשישים וחיות מחמד מכיוון שהם רגישים יותר למכת חום

למכוניות ישנות יש בדרך כלל בטיחות לקויה. בהשוואה לרכבים חדישים ומאובזרים, נזקים בהם עלולים להיות חמורים במקרה של תאונה.

למכוניות ישנות יש גם קילומטראז' גז גבוה ופסולת מכיוון שמדובר במנועים טכנולוגיים ישנים. עקב מחירי הדלק הגבוהים, ייתכן שתגלו שעלויות הדלק השנתיות שלכם יהיו גבוהות מעלות הרכב שלכם.

זו דילמה. למכוניות ישנות יש קילומטראז' דלק גבוה יותר ועלויות נמוכות יותר, אבל הן גם עולות יותר לתחזוקה. מחירי הדלק העולים הופכים את המכוניות החדשות לאטרקטיביות יותר, אבל למכונית הישנה שלך יש קילומטראז' דלק גבוה. מאמר זה יבדוק את היתרונות והחסרונות של כל סוג רכב.

בעלות על מכונית ישנה זוללת דלק אינה רווחית. עדיף לנצל את האופציה של מכונית גרוטאות ולהתמקד בקניית רכב חדש וחסכוני בדלק.

ומה בקשר לרכבים שלאחר תאונה

אפשרות הפירוק זמינה גם אם מכונית ישנה ויקרה מעורבת בתאונת דרכים והבעלים לא יכול לנהוג בה שוב עקב נזק חמור לשלדה. ראוי לציין שלרוב מכוניות חדשות מגיעות עם ביטוח מקיף, כלומר זה יהיה מכוסה על ידם.

יש אנשים שקונים מכוניות כנכסים, לא רק לתחבורה. כאשר נכס סובל מאובדן ערך גדול, הגיע הזמן להיפטר ממנו. אפשרות הפירוק זמינה גם לרכבים חדשים ויקרים שהיו מעורבים בתאונה ואינם מתאימים יותר לנסיעה. לרוב מדובר בפגיעה קשה בשלדה, כך שגם רכב שעלה אתמול על הכביש לא יכול היה לנסוע שוב.

מחפשים חברה אמינה לפירוק רכבים ישנים? היכנסו ללינק הבא – קונה-רכבים-לפירוק.com