איך מנעולן מתקן דלת

קבל ייעוץ מומחה לתיקון בעיות נפוצות עם ידיות דלתות, מנעולים ותפסים, כגון מנעולי דלת קבועים או קפואים, תפס לא נעול, מפתחות שבורים ומנעולי דלתות. אמנם כמה בעיות במנעול הדלת ניתנות לתיקון בקלות על ידי בעל בית חסר ניסיון, אך סוגים אחרים של בעיות דורשים התייחסות של שירות מנעולן מקצועי מאשקלון.

פעמים אחרות מנעולי המכוניות שלנו נקראים לתקן מפתחות סתומים

בעיות נעילה במכונית או מנעולים שחלודים או שחוקים בשימוש יומיומי חוזר. אמנם ישנם מקרים בהם יש צורך להחליף מנעול דלת אוטומטי, אך ישנם מקרים רבים אחרים בהם שירות מנעולן מאשקלון מסוגל לתקן את הבעיה שהובילה לכך שהנעילה לא תקינה. בעוד שניתן לפתור כמה בעיות במנעול הדלת בעצמך, אחרות דורשות שירות מנעולן מסחרי מקצועי.

סוג המפתח שאיבדת (למשל מפתח Socket

מפתח קטן, מפתח אבטחה וכו '). האם היא סיבה אבטחה לשירות מנעולן באשקלון לשנות את המנעול לאחר שאיבדת את המפתח שלך. לעתים קרובות לקוחותינו מבקשים מאיתנו מנעולי רכב להחליף מנעול לדלת מכיוון שהם הציבו את מפתחות הרכב שלהם בצורה לא נכונה והם חוששים שזה ייפול לידיים הלא נכונות. המומחים שלנו מסוגלים להצפין מחדש את החלקים הפנימיים של המנעול אם איבדת את המפתח והופכת לבלתי שימושית.

על מנת להצפין מחדש את המנעול

שירות המנעולנים מאשקלון חייב להיות בעל המפתח התואם הנוכחי שלו. ללא מפתח, הדרך היחידה "להצפין מחדש" את המנעול היא לפתוח אותו, ולמרות שזו לא בעיה עבור מנעולן מיומן, עלויות נוספות נגרמות, מה שהופך את החלפת המנעול ליקרה יותר.

ברגע ששירות מפתחות אוחזר את המפתח, יש לבחון את החלק השבור של מנעול הדלת. מנעולן יודע להסיר את המפתח השבור ואת הרסיסים הקטנים של המנעול. אם התיקון הופך לבלתי אפשרי, שירות המנעולן יכול למקם את הדלת ולהתקין מנעול חדש.

אם הדלת נעולה כשהיא פתוחה

אך לא כשהיא סגורה, הדבר מצביע על בעיה ביישור נקודות הסגירה. תנועה חוזרת ונשנית של מנעול לפתיחת הדלת לאורך זמן עלולה לפגוע במנגנון הפנימי ולגרום למפתח להיות כדורית או קשה להסתובב. להחלפת מנעול לדלת יש להחליף ולנעול מחדש את המנעול בדלת.

הנח את המפתח בדלת שלך כך שתוכל לנעול ולפתוח אותו בקלות. אל תנסה לנעול או לפתוח את הדלת בעזרת חתיכת מפתח שבורה. אתה יכול לנסות להוציא את המפתח מהמנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים מבלי לשחרר את המנעול.

אם אתה שוכר, בדוק את חוזה השכירות שלך בנוגע לתנאים והחלפות להחלפת מנעול הדלת, שכן ייתכן שיהיה עליך למסור את המפתח למנעול ה- Rekeye לבעל הדירה.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעול על הדלת שלך כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. את הנוחות שיש במפתח אחד שמתאים לכל המנעולים בבית שלך, כולל המוסך, ניתן להשיג על ידי הצפנה מחדש של הכל כך שתמיד יהיה לך אותו סוג מנעול בכל דלת. בנוסף לאבטחתך, אין להתעלם מבעיית נעילת הדלת אם פורץ לא הזמין שירות מנעולן מאשקלון מהימן.

רוב המנעולנים המקצועיים יכולים לייצר מפתחות נוספים למנעול שלך לאחר התקנת הצילינדר החדש באופן מקומי אם אתה זקוק למפתחות נוספים למנעול שלך

כדי לחסוך ממך ללכת לחנות, הם יכולים להציע לך הנחה על תיקון חוזי או החלפה של גלילי מנעול לדלת. שירות מפתחות יכול גם להגיע אליכם ולנעול מחדש את המנעול מבלי להחליף את ידית הדלת.

חיתוך מפתחות יכול להוות בעיה בכל מנעול

ולכן חשוב להזמין שירות מפתחות בעל מוניטין כאשר אתה מקבל חיתוך מפתחות חדש. שירות מנעולן באשקלון יכול לעזור לך אם איבדת את המפתח שלך ויש מנעול על הבית או אם המפתח שלך אבד שירות מפתחות יכול לחתוך מפתחות חדשים לכל מנעול דלת או חלון.

למנעולן מאומן יש את הכלים והכישורים להסיר את המפתח מבלי לפגוע במנעול נוסף

ל-חברת מנעולן באשקלון יש תכונה ייחודית המאפשרת לך לבטל את נעילת המנעול בעצמך בעזרת מפתח חדש, ללא שום כישורים מיוחדים הנדרשים על ידי שירות המפתחות. הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג, קח את המנעול לחנות לחומרי בניין המקומית או לחנות מפתחות וטכנאי יצפין אותו עבורך מחדש תמורת 5 עד 10 דולר.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של איך מנעולן מתקן דלת יש לבקר ב- eyalock.co.il

כמנעולן מוסמך מאשקלון

אנו נתקלים בבעיות רבות בהן המנעול אינו פועל כראוי או גורם לבעיות אחרות בדלת, במשקופי הדלתות או במשקוף. יש לנו ניסיון של יותר משלושה עשורים בהתקנת דלתות בפעם הראשונה, ותובטח לדעת שהעבודה נעשית על ידי מנעולי הדלתות ושירותי המפתח הטובים ביותר בצפון וירג'יניה.

אנו משרתים את תושבי אשקלון והסביבה במשך שנים רבות ורכשנו את האמון והניסיון של שירות מנעולנות באשקלון שמחליף כל מנעול או מפתח בבית שלך

מתקן את הכספת שלך, מתקין מערכת אזעקה חדישה ומחליפה מפתחות בית שאבדו או נשברו על ידי שירותי מנעולן אחרים. שירותינו במנעולן למגורים באשקלון כוללים החלפת כל הדלתות, המנעולים והמפתחות בבית, תיקון הכספת, התקנת מערכת אזעקה ביטחונית מודרנית והחלפת מפתחות בית אבודים ופגומים הניתנים על ידי שירותי מנעולנות מגורים אחרים.

 

הטכנאים שלנו יכולים לחתוך מפתחות, להחליף דלתות, להתקין מנעולי אב ולהתקין מערכות אבטחה לבית. אנו מציעים שירות סלולרי מהיר ויודעים כמה קשה ומייגע זה יכול להיות לנעול את הבית בעזרת מנעול דלת שבור או מפתח אבוד.

תפריט נגישות