איך תבחרו בהצלחה מתקני תצוגה לחנות שלכם?

מתקני תצוגה לעסק

מתקני תצוגה לעסק

הגשמתם את החלום הגדול שלכם ובקרוב אתם פותחים חנות משלכם? איזה כיף. אנו ממליצים לכם להיעזר במעצב או מעצבת פנים שמתמחים בעיצוב חנויות. כך תוכלו להיות בטוחים שהחנות שלכם תהיה מעוצבת בצורה הטובה והנכונה ביותר. כמו כן, במסגרת תהליך עיצוב החנות, תוכלו גם לקבל ייעוץ לגבי מתקני התצוגה המתאימים לחנות ולמוצרים שאתם מוכרים.

הצטרפו אלינו לכתבה הבאה ותוכלו לקבל מידע רלוונטי על מתקני תצוגה, על השימושים שלהם ועל הקשר ביניהם לבין חווית הלקוח.

בואו נדבר על מתקני תצוגה לחנויות

כיום, יש מגוון סוגים של מתקני תצוגה המשווקים על ידי חברות ברחבי הארץ. אחת החברות המובילות בתחום היא חברת רג'נסי המעצבת ומתכננת מתקני תצוגה וסטנדים לחנויות. אגב, בגלל ההיצע הגדול של מתקני התצוגה, תהליך הבחירה בהם הוא לא פשוט בכלל ועשוי להיות מורכב.

איזה שימושים יש למתקני תצוגה?

אפשר להשתמש במתקני תצוגה בכניסה לחנות ובחלון הראווה וגם בתוך החנות. לדוגמה, אם תציבו מתקני תצוגה בקרבת הכניסה לחנות, תוכלו למשוך את תשומת הלב של העוברים בקרבת החנו ואם תציבו אותם בחלון הראווה, תוכלו גם כאן למשוך את תשומת הלב של העוברים גם כאשר החנות פתוחה וגם כאשר היא סגורה.

כמו כן, לא מספיק להציב את מתקני התצוגה רק בכניסה לחנות ובחלון הראווה, אלא יש גם להשתמש בהם בתוך החנות. לדוגמה, אפשר להשתמש במדפים, מערכות תלייה ולוחות מחורצים וזאת על מנת להציג את המוצרים בצורה מושכת ונעימה לעין. כך אפשר לגרום למבקרים בחנות להתעניין במוצרים ואפילו לרכוש אותם.

הקשר בין מתקני התצוגה לחווית הלקוח

מתקני תצוגה מסייעים ללקוחות להבין איזה מוצרים יש בחנות שלכם. שימוש בהם יכול לתרום בצורה משמעותית לייעול של תהליך הרכישה. כמו כן, מתקני התצוגה יכול להקל על המבקרים בחנות למצוא את המוצרים שהם מחפשים. כל אלה יוצרים חווית לקוח מעולה וטובה. כאשר יש חוויה טובה, הרי שהדבר גם יכול להתקשר ישירות לצד העסקי ולהביא להגדלה משמעותית של המכירות.

בואו נדבר על בחירת מתקני תצוגה

לא משנה אם אתם בוחרים מתקני תצוגה עם מעצב או מעצבת הפנים שלכם או שאתם בוחרים באופן עצמאי, עליכם להתחשב בכל הדגשים הללו:

  • צריכה להיות התאמה בין מתקני התצוגה לבין אופי החנות ואופי המוצרים שאתם מוכרים.
  • צריכה להיות התאמה מבחינה טכנית.
  • מתקני התצוגה צריכים להיות במימדים המתאימים וזאת בהתאם למוצרים שלכם.
  • מתקני התצוגה צריכים להיות איכותיים וחזקים.

איפה מומלץ לרכוש מתקני תצוגה?

כאן נזכיר שממש כמו בכל רכישה של מוצר או שירות, יש לערוך השוואת מחירים. סביר להניח שתמצאו פערים במחירים בין חברה אחת לאחרת. התחילו בחיפוש של חברות רלוונטיות וכאלה המתמחות בשיווק של מתקני תצוגה. לאחר מכן, בדקו האם יש המלצות על החברות שמצאתם. כמו כן בדקו כמה זמן החברות פעילות בתחום, איזה סוגים של מתקני תצוגה אפשר לרכוש אצלן והכי חשוב מהם המחירים המבוקשים.

לאחר מכן, בצעו סינון וקבעו פגישת ייעוץ עם החברה שבחרתם.

תפריט נגישות