התקנת גג פנל מבודד

התקנת גג פנל מבודד

התקנת גג פנל מבודד

 

על מנת שיהיה אפשר להבטיח בנייה שתהיה לא רק יציבה אלא גם חזקה לאורך זמן, נעשה שימוש בכל מיני חומרי בנייה מתקדמים. אחד הפופולאריים שבהם הוא גג פנל מבודד.
פאנלים מבודדים משמשים לכל מיני מטרות בהן, בנייה של קירות ומחיצות, בניית מחסנים, סיכוך גגות ואיטומם, סגירת מרפסות ופרגולות ועוד. ניתן לראות שימוש בהם לא רק במבנים פרטיים אלא גם במבנים תעשייתיים.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו ולקרוא את המדריך להתקנת פנל מבודד.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

איך מתקינים גג פנל מבודד?

ראשית נציין שההתקנה צריכה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע שיש לו את הידע המתאים וכמובן ניסיון בתחום. הוא יסמן את גבולות הגג וכמו כן יבצע מדידה מדויקת של המבנה והמישוריות שלו.  על מנת להתקין את הגג, השיפוע שלו צריך להיות מעל 5 אחוזים.
לאחר שהוזמנו הפנלים המבודדים בגדלים המתאימים, בעל המקצוע ינקה אותם בצורה יסודית.

לאחר מכן, הוא יניח אותם על גג המבנה וכל זאת מבלי לייצר עומס רב על הגג ומבלי לפגוע בקונסטרוקציה של הגג. בהמשך, יהיה עליו לטלטל את הפנל בצורה אנכית. כאשר הוא יחבר אותו לגג, יהיה עליו להתחשב בכיוון הרוח והגשם.

העבודה תסתיים כאשר יבוצע איטום לחיבורים וכמו כן כאשר יבוצע קיבוע לפנל באמצעות ברגים מיוחדים.

למה דווקא פנל מבודד?

יש לו המון יתרונות כמו, הפחתה משמעותית בעלויות האנרגיה, חיסכון בקירור וחימום, חוזק רב, עמידות גבוהה, תחזוקה פשוטה ועוד. כמו כן, כאשר מתקינים גג פנל מבודד, ההתקנה תהיה מהירה והיא גם תסתיים תוך פחות מיום אחד.

חומרי בידוד

למעשה, פנלים מבודד עשויים מ-2 שכבות אלומיניום או מ-2 פחים מגולוונים. בין השכבות, יש חומרי מילוי. הם משפרים את הבידוד האקוסטי והתרמי. להלן סוגי חומרי המילוי:

  • פוליסטירן מוקצף – הוא נקרא גם קלקר. מדובר על חומר פופולארי וזול. הוא משמש למחסנים, למבני תעשייה, לבתי קירור ועוד.
  • פוליאוריטן מוקצף – חומר עם מוליכות תרמית גבוהה. הוא משמש כחומר בידוד במקררים וכמו כן משתמשים בו לכיסוי גגות וקירות חיצוניים.
  • צמר סלעים – חומר שמורכב מבזלת וסלעים מינרליים. משתמשים בו לצורך שמירה על איזון טמפרטורות במבנה ולצורך בידוד אקוסטי.  כמו כן, הוא משמש גם כחומר חוסם אש.
    השימוש בו נעשה במבני תעשייה, מבנים ציבוריים, חדרי חשמל, אולפני הקלטות ועוד.

איך בוחרים חברה להתקנת גג פנל מבודד?

כפי שצוין בתחילת המאמר, ההתקנה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע. אפשר לקחת את שירותיה של חברה המספקת את השירות. מומלץ לקרוא כמה שיותר המלצות ולקחת הצעות מחיר מכמה חברות. נמליץ לכם להמשיך עם החברה שנתנה לכם את המחיר ההוגן ביותר ושירות אדיב ומקצועי.

שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות