חברת דודי שמש בבית שמש

שיפורים בפנלים סולאריים למים חמים ביתיים, ואחריהם טורבינות מחזור אורגני בטמפרטורה נמוכה של דודי שמש בבית שמש להפעלת אתרים מרוחקים ופיתוח ומסחור של תחנות כוח תרמיות סולאריות עבורם. בשנת 1991, כאשר נראה שהעולם מוצף בנפט ותמריצים לפיתוח מקורות אנרגיה חלופיים התייבשו, החברה פשטה את הרגל, ובוגרים הקימו את סולל שבבית שמש, שרכשה את רוב נכסיה של החברה המקורית, כולל שלושה מתשע תשע השמש הטרמי של קליפורניה. מדבריות מוג'אב.

לאחר שבנתה 40 אתרים סולאריים שונים בישראל ובבית שמש

כולל תשעה שדות סולאריים במדבר הנגב, החברה הסולארית ערבה פאוור השיגה מימון ממקורות כמו בנק הפועלים, מגדל ביטוח והקרן הקיימת עם 200 מיליון דולר במימון. היא השיגה רישיון ראשוני וחתמה על הסכם עם חברת דודי שמש בבית שמש להפצת האנרגיה המופקת. חברות מקורות אנרגיה סולארית עוסקות גם בהתקנת מערכות קטנות עם רכיבים מחברות בינלאומיות גדולות, וחברה קטנה, סולארפאוור, קיבלה בשנה שעברה חוזה לאספקת פרויקטים של אנרגיה כפרית באתיופיה. בעוד ישראל מתקדמת בפיתוח ובמחקר של טכנולוגיות אנרגיה סולארית, יישומן הוא מינימלי ואין שימוש נרחב בדודי שמש.

ליותר מ -95 אחוז ממשקי הבית הישראליים יש דודי שמש

אומר איתן פרנס, מייסד ומנכ"ל קבוצת הלובי של האגודה לאנרגיה מתחדשת בישראל (REAI). ישראל היא אחת המדינות המתקדמות ביותר בחקר אנרגיה סולארית וחברות תעשייה כמו סולל (שבסיסה בבית שמש) ותעשיית אורמת מוכרות מוצרים וטכנולוגיות מקומיות ביבנה. חברות דודי שמש ישראליות דוגמת סולאר אורה, אורמת טכנולוגיות ורבות אחרות הן מהמובילות בעולם בפיתוח חשמל מקומי המונע על ידי שמש.

עם חוקים המחייבים דודי שמש בבית שמש למים חמים בבניינים. מאז תחילת שנות התשעים היה צורך במבני מגורים חדשים בישראל להתקנת מערכות לחימום מים סולאריים, ומשרד התשתיות הישראלי מעריך כי פאנלים סולאריים וחימום מים יכולים לכסות 4% מכלל צריכת האנרגיה במדינה. מערכות חימום מים סולאריות הן חובה בבתים ובבניינים, כמו גם פארקים סולאריים והרחבת פרויקט מדבר מוג'ה בישראל.

הטכנולוגיה הסולארית השולטת בדודי השמש בבית שמש

היא קולטן חימום המים השטוחים בשל ייצורו הפשוט דרישות התקנה ותחזוקה נמוכות. מדינות אחרות בעולם משתמשות גם באנרגיה סולארית כדי לחמם את המים שלהן במידה מסוימת. הביצועים של תאים PV נפגעים בפעולתם בטמפרטורות גבוהות, אך פאנלים סולאריים היברידיים המספקים חשמל לחימום הבית ו לספק חשמל מהפאנלים הסולאריים למים החמים מתוך אספן הצלחות השטוחות לשימוש ביתי בעלי אמינות גבוהה.

חברת בת, היא יצרנית דודי שמש בבית שמש מערכת לחימום אנרגיה סולארית מובילה לשווקים ישראלים ובינלאומיים. עם למעלה מ -40 שנות ניסיון בתכנון, פיתוח וייצור, אמקור הרכיבה מגוון מקיף של פאנלים סולאריים ומכלים חשמליים סולאריים באיכות גבוהה המאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי (I / I). לוז סולאר היא שותפה בפיתוח וייצור מערכות סולאריות המאפשרות להולכה התרמית של אנרגיה סולארית לייצר חשמל נקי בטמפרטורות גבוהות עד 400 מעלות צלזיוס.

אנרגיה סולארית מייצרת דודי שמש בבית שמש

מספקת ומתחזקת מערכות חימום סולאריות במשך 25 שנה ועבד במגזר המסחרי והפרטי הן עם שירות לקוחות ברמה עולמית ומוצרים מעולים שהציבו אותנו בחזית. של התעשייה. בשנות החמישים היה מחסור בדלק בישראל והממשלה אסרה על חימום מים בין השעות 22: 00-18: 00 המהנדס לוי ישר הציע להוסיף גנרטורים חשמליים נוספים כדי שהבתים יוכלו לעבור לדודי שמש. בשנת 1953, החלוצה והחדשנית הישראלית לוי -יאסר, שרעיון האנרגיה הסולארית שלה באה מהרוח בבקבוק, בנה את אב הטיפוס הראשון של דוד שמש ישראלי והקים את חברת נריה, יצרנית דודי השמש המסחריים הראשונה בישראל.

ייסד ישאר את חברת חימום המים הסולאריים המסחריים הראשונה בישראל, נריה. דודי שמש אלה נקראים duds (מבוטאים "אחי"), והם משמשים לחימום השמש בחודשי הקיץ החמים לחימום מים. תקליטור דוד שמש (שמש) הוא מיכל מים המחומם לשמש המשמש לחימום מים בחורף.

בינתיים תל אביב תוכל להפוך לבירת האנרגיה הסולארית של ישראל

אגף חדש של בניין העירייה, אודיטוריום מאן ועוד כמה מבני ציבור ומוסדות חינוך. צורת אנרגיה. יוזמת 100Ksolar, שמטרתה לספק לחשמל מפאנלים סולאריים בישראל 100,000 גגות בישראל, רק מתחילה לרתום אנרגיה סולארית לצריכה פרטית – חלום צינורות המשותף לאידיאליסט הסביבתי אדם קרומר, הכוח המניע מאחורי היוזמה. הוא אומר שהדברים מתחממים. רשויות קליפורניה אישרו חוות סולארית בישראל עבור השירות הציבורי פסיפיק גז וחשמל ופקידים בחברת סולל מערכות סולאריות בטוחים כי תקנות המדינה ייישמו בשנת 2010 עבור 20 אחוזים מהחשמל המסופק על ידי שירותים ציבוריים המבוססים על מקורות אנרגיה מתחדשים כגון סולארית ו רוּחַ. הפארק ישתרע על 6,000 דונם וישתמש ב -1.2 מיליון מראות ו -317 קילומטרים של צינורות ואקום כדי לרתום את כוחה של השמש המדברית לייצר 553 מגה -ואט של אנרגיה נקייה.
על מנת לקרוא פרטים נוספים בנושא של חברת דודי שמש בבית שמש כדאי להעיף מבט ב- orenergy.co.il

 

תפריט נגישות