טיפול טבעי בבעיות מפרקים

מדיטציה, עשיית יוגה, נשימה עמוקה, האזנה למוזיקה בטבע או כתיבה ביומן יכולים לעזור לך להירגע. השימוש בחום, כגון מריחת כריות חום על מפרקים כואבים, אמבטיה חמה או מקלחת או חימום מפרקים כואבים בשעוות פרפין חמה, יכול גם להקל על הכאב. יש אנשים שמקבלים הקלה בכאבים באמצעות דיקור סיני, טיפול בו דיקורן מאומן מחדיר מחטים שעירות לנקודות מסוימות בגוף.

בעקבות פעילות גופנית מאומצת

יישום של הצטננות (כגון יישום שקיות קרח לשרירים כואבים) יכול להפחית כאב ודלקת. ישנם ראומטולוגים שאומרים כי דחיסות חום או מדבקות פועלות היטב נגד כאבי ברכיים ודלקת מפרקים ניוונית, ויש אנשים שמגלים שקור יכול לעזור להקל על כאבם. סוגים רבים של עיסוי, החל מעיסוי עצמי פשוט ועד לישת המפרקים הכואבים בעזרת מפרקי כף היד או כלי עיסוי ידיים, יכולים לסייע בהקלה על כאבי ברכיים.

מחקר במימון ממשלתי הראה שהוא יכול להקל על הכאב ולשפר את תפקוד הברכיים אצל אנשים עם דלקת מפרקים ניוונית בברך

תזונה ים תיכונית עם שמן דגים, תה ירוק, תבלינים ועשבי תיבול מקלה על דלקת ונוקשות בוקר במפרקים. סקירה של כמה מחקרים רפואיים קטנים מצאה כי עיסוי יכול להקל על כאבים אצל אנשים עם דלקת מפרקים ניוונית או דלקת מפרקים שגרונית, אך התוצאות מעורבות.

ישנן מספר דרכים נהדרות להקל על כאבי מפרקים ללא תרופות

טיפולים טבעיים יכולים להפחית את הכאב בכמויות קטנות, ובשילוב עם טיפולים טבעיים אחרים, אתה יכול להפחית את הכאב שלך. יותר ויותר אנשים עם דלקת מפרקים מחפשים גישות טבעיות, במיוחד שימוש בתרופות צמחיות.

סקירה שיטתית בשנת 2011 מצאה כי עדויות בינוניות הוכחות מתונות לשמנים המכילים GLA כמו שמן דומדמניות שחורות

שמן נר הלילה ושמן זרעי בוראז 'יכולים להקל על הכאב ולשפר את התפקוד אצל אנשים עם דלקת מפרקים שגרונית (RA). על פי התוצאות, החוקרים המליצו על שימוש בשמן בוראז 'עם GLA מכיוון שהוא מגן על DNA מפני מתח חמצוני. צמחי מרפא מסוימים בעלי תכונות אנטי דלקתיות יכולים לעזור לאנשים עם דלקת מפרקים שגרונית להקל על הכאבים המפעילים את המחלה. – מחקר שוודי שנערך בקרב חולים עם דלקת מפרקים שגרונית (RA) מצא כי מעבר לתזונה ים תיכונית – חושב שפירות וירקות טריים, דגנים מלאים, דגים, שמן זית, אגוזים, שום, בצל ועשבי תיבול – גרמו לדלקת פחות וכתוצאה מכך חזר לתפקוד הגופני. מחקר באוסטרליה מצא שתוכניות כאלה הביאו לפחות כאב ולתפקוד כללי טוב יותר. חוקרים יפנים מצאו כי לבנדר מוריד את רמות הקורטיזול, מה שעשוי לגרום לך להרגיש רגוע יותר ופחות כואב.

ידוע גם בשם הלבונה ההודית

שימוש קבוע בשמן זה יכול לסייע בהפחתת הדלקת ובמניעת פירוק הסחוס, מה שהופך אותו לתרופה ביתית יעילה לכאבי מפרקים. תמצית ג'ינג'ר אמורה להקל על כאבי מפרקים ולהפחית דלקת אצל אנשים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית ודלקת מפרקים שגרונית. הוכח שיש לו גם תכונות אנטי דלקתיות הדומות לאיבופרופן.

התכונות האנטי דלקתיות של ג'ינג'ר הופכות אותו לתרופה מצוינת לכאבי שרירים ומפרקים. למעשה, מחקרים הראו תוצאות מעודדות בדלקת מפרקים ניוונית, ושתיית תה ג'ינג'ר עם קומפרסים חמים או קרים יכולה גם היא להקל על כאבי מפרקים.

החום עוזר להגביר את זרימת הדם, אשר מרפה כאבי שרירים ומפרקים ומקל על הכאב. הטיפול בקור מפחית דלקת ומקהה את אזור השריר או המפרק הכואב.
בכדי לבדוק עוד פרטים מורחבים אודות פוראוור פרידום לבעיות מפרקים יש לבדוק כאן: artmedicalcenter.co.il

על פי קרן דלקת פרקים, מחקרים הראו כי טפרי החתול עלולים לגרום לנפיחות RA. החיסרון הוא שהם יכולים לעורר את מערכת החיסון, מה שעלול להחמיר את הכאב של דלקת פרקים.

הקרן לדלקת מפרקים מציינת כי בניגוד לתרופות קונבנציונאליות רבות לדלקת מפרקים שגרונית

ציפורני חתול מדכאות את גורם נמק הגידול (TNF). היא גם מצטטת מחקר קטן משנת 2002 שהראה כי טפרי החתול מפחיתים את נפיחות המפרקים ב -50% בקרב 40% מהסובלים מ- RA. צמח זה הוא תרופה זמינה באופן נרחב שאנשים יכולים להשתמש בהם למגוון רחב של מחלות.

מטא-אנליזה של מחקרים שניתחו נתונים ממספר מחקרים נפרדים שפורסמו בכתב העת Journal of Systematic Reviews הגיעו למסקנה כי עשרות שנים של עדויות מדעיות מראות כי לקפסאיצין

חומר פעיל בפלפלי צ'ילי, יש תכונות לשיכוך כאבים באוסטאוארטריטיס ובדלקת מפרקים שגרונית. מחקר גדול שפורסם בכתב העת New England Journal of Medicine מצא כי הקלה של אדם תלויה בכמות הכאב שלהם בדלקת מפרקים, כך מדווח הרווארד Healthbeat. תוספי מזון ללא מרשם כגון גלוקוזאמין וכונדרואיטין, חומרים המופיעים באופן טבעי ברקמות החיבור של בני אדם ובעלי חיים, אינם מהווים פתרון מהיר לתסמיני דלקת פרקים.

דלקת פרקים אינה מחלה אחת

אלא מחלה ניוונית כואבת המאופיינת בדלקת, כאב, נפיחות ונוקשות במפרקים. הסימפטומים שלה יכולים להיות ארוכי טווח, ולמרות שאני מאמין שזה השכיח ביותר בקרב אנשים מעל גיל 65, ידוע שהוא משפיע גם על ילדים ומבוגרים צעירים.

אין תרופה קבועה לדלקת פרקים

אך רשמנו כמה תרופות ביתיות יעילות וקלות לביצוע שיעזרו לך להתמודד עם כאבים ולמנוע נזק נוסף למפרקים שלך. אם אתה מרגיש כאב או נוקשות במפרקים שלך הנגרמים על ידי דלקת, בדוק את התרופות הטבעיות שלנו לדלקת פרקים לקבלת טיפים על מה לאכול ומה לא לאכול כדי להפחית את הדלקת.

כשאנשים מדברים על דלקת פרקים, הם בדרך כלל מתכוונים לדלקת מפרקים ניוונית, הצורה הנפוצה ביותר של דלקת פרקים. יותר מ -10 מיליון אנשים (1%) חיים עם דלקת פרקים בבריטניה וסובלים מכאבים, נוקשות ודלקת במפרקים.

אין זה מפתיע שאלה החיים עם דלקת פרקים מחפשים תרופות דלקת פרקים טבעיות שהן הטיפול הטוב ביותר בדלקת פרקים לחיות עם מחלה זו

ניתן לטפל בדלקת פרקים בתרופות נוגדות דלקת ומשככי כאבים בכדי להקל על הכאב, אך יתכן שתיתקל בתופעות לוואי וביתרונות מוגבלים מתרופות אלו, לכן מצא תרופות טבעיות לדלקת פרקים ותהנה מההשפעות האנטי דלקתיות הטבעיות שלהן. נסה את המאכלים, התרגילים והתרופות הביתיות הללו בכדי להקל על הכאב.

מחקרים רבים הראו כי ג'ינג'ר מחקה NSAIDs

תרופה פרונטאלית לכאבי מפרקים. נראה כי ג'ינג'ר פועל על ידי מכיל כימיקלים הגורמים לכאב המהווים חלק מהתגובה הדלקתית בגוף ומהווים תופעת לוואי של תרופות נפוצות. חוקרים טוענים כי ג'ינג'ר יכול להפוך לחלופה לתרופות NSAID (תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות) יום אחד. מחברי מאמר הסקירה משנת 2016 סבורים כי מרכיבי הג'ינג'ר יכולים להוות בסיס לטיפולים תרופתיים עתידיים בדלקת מפרקים שגרונית. ג'ינג'ר שימש זה מכבר ברפואה המסורתית לטיפול בבחילות, אך ניתן להשתמש בו גם לדלקת מפרקים שגרונית ולאוסטאוארתריטיס, כלומר כאבים במפרקים ובשרירים. קליפות ערבה מבטיחות להקל על כאבי מפרקים הקשורים לדלקת פרקים בברכיים, בירכיים ובצוואר. כמו סוגים אחרים של עשבי תיבול, ה- NCCIH מצא כי כורכום פועל היטב כנגד כאבי מפרקים כאשר נלקח מדי יום. יש צורך במחקרים נוספים בנושא בטיחות הכורכום, אך השימוש בו מבטיח.

תפריט נגישות