טיפים איך לחגוג יום הולדת לילדים קטנים

מחקר שנערך לאחרונה מצא שמשפחות יכולות להוציא עד 30,000 דולר כדי לחגוג את יום ההולדת של ילדיהם בין יום ההולדת הראשון ל-21. חגיגת יום ההולדת של ילדכם תוך מילוי הזמנות בבית או חגיגת יום הולדת תוך התרחקות חברתית יכולה להיות תסכול גדול לילדים בכל הגילאים. כשהילדים צעירים, שקול לדלג לגמרי על מסיבת יום ההולדת המסורתית, מציעה מחברת Simple Matters, ארין בויל.
עבור מידע בנושא של טיפים איך לחגוג יום הולדת לילדים קטנים ולחגוג יום הולדת לילדים באפשרותך לבדוק ב- birthday.co.il

אירוח מסיבה בבית יכול לפעמים לחסוך כסף (בפעמים אחרות

יותר ברגע שסידרתם הכל), אבל רוב המקומות למסיבה כוללים דברים כמו משחקים, פעילויות, צילום והתקנה וניקיון, שיכולים לחסוך לך הרבה. זמן ומאמץ. מסיבת בית יכולה גם למנוע מכם ומבני משפחתכם את האפשרות ליהנות מהמסיבה ולבלות עם איש יום ההולדת כאשר אתם עסוקים בארגון והכנת דברים לאירוע הבא שלכם. אם ילדכם עובר חורף, מגרש משחקים חיצוני הוא לא רעיון מצוין, אבל חדר ממוזג עם חדרי מסיבות מקורים הוא אופציה מצוינת.

יש הרבה מקומות נהדרים לערוך מסיבת ילדים

אבל עדיין יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים מקום. הדבר הראשון שאתה צריך להחליט הוא האם לערוך מסיבה בבית או אם אתה רוצה לשכור מקום. לפני שמרכיבים את רשימת האורחים שלכם, חשוב לדעת איזו מסיבה אתם רוצים.

הכינו הכל ממשקאות ועד קינוח

כדי שתוכלו להגיד לאורחים להגיש את עצמם ותוכלו להתמקד בתינוק שלכם וליהנות. קשטו את השולחן המשפחתי שלכם כאילו אתם מארחים מסיבה. הפוך את היום שלך למיוחד על ידי שילוב של רעיון זה עם אוכל במקום האהוב עליך וכמה מהרעיונות האחרים ברשימה זו.

בין אם זו מסיבת הפתעה עם חברים או טיול משפחתי

הפוך את היום המיוחד שלהם לסיפור אגדה. צור רשימת אורחים. כאשר ילדכם חוגג את יום הולדתו, הכרחי לחלוטין שיהיה בסביבתו מישהו שמביא לו שמחה בכל יום. זה מאפשר להם לחזק את הקשר ביניהם ולהפוך את הרגע הזה למיוחד יותר.

עוד דרך מאוד מיוחדת לחגוג יום הולדת לילד

היא לחלוק את מה שהם אוהבים באורח הכבוד. בקשו מהאורחים לכתוב מכתב קצר לילדת יום ההולדת לקריאה לאורך השנים. שאלו אותם מהי משאלת יום ההולדת שלהם ורשמו אותה בספר ילדים או ביומן זיכרון. אולי ירצו לערוך מסיבת יום הולדת מהנה ומרגשת שתעלה חיוך גדול על פניו של ילדם ותשאיר זיכרונות בלתי נשכחים.

כדי ליצור יום הולדת שילדכם יזכור לשנים הבאות, אינכם צריכים לחפש אפשרויות יקרות. הרעיונות הפשוטים ביותר למסיבת יום הולדת לתינוק בבית יכולים להיות מהנים וממכרים באותה מידה. עם קצת יצירתיות ומחקר, ההורים יכולים להתחיל לתכנן ימי הולדת ללא לחץ בבית הספר או בכיתה.

ליום ההולדת של ילדכם

קראו סיפור בפני הכיתה, עזרו למורה בפעילות המתוכננת שלו, בלו זמן בחוץ, או פשוט בילו עם ילדכם וחבריו לכיתה. הכינו עוגה מזויפת בפינת הבלוק, שרו יום הולדת שמח וכבו את הנרות. בקשו גם מאיש יום ההולדת לענוד כתר או נזר וללבוש סרט או להחזיק את דגל "זה יום ההולדת שלי". צרף בלונים, סרטים ושלט יום הולדת כדי ליצור כיסא מיוחד לשבת עליו בזמן האוכל או כשהם פותחים את המתנות שלהם.

ילדים יכולים להשתעשע לפוצץ בלונים ולאסוף דברים טובים

אתה יכול לבקש מילדים לבוא בתחפושות של חיות, לאכול אוכל בצורת חיה, ואפילו ליצור גן חיות מיני. ילדים יכולים לקפוץ לבריכה המתנפחת המלאה בכדורי פלסטיק צבעוניים, או להשתעשע עם ניילון בועות. אתה יכול לארגן משחקי מסיבה קלאסיים לילדים כמו כיסא מוזיקה, מופעים, טוויסטר, זריקת טבעות, ריקוד הקפאה, משחק טלפון.

על ידי הוספת כמה אסימונים מכל מסיבה

לילדכם תהיה מזכרת יפה שתשמור באהבה בקופסה, בסלסלה, או שתוכלו לקשט בתמונות שלו אוכלים עוגה או חוגגים כל יום הולדת. הפתיעו את ילדכם עם ברכות יום הולדת בכל הבית. תגרום לילדים שלך להרגיש עוד יותר מיוחדים על ידי שליחת משלוח מיוחד ישירות לשולחן בית הספר. אלו הן דרכים מיוחדות להוסיף נצנוץ למסיבת יום ההולדת שלך.

אספו את כל אלה והגישו לילד יום ההולדת בשלב מסוים במהלך החגיגה שלו או שלה מיד (כאילו הם מקבלים את זה במסיבה) או חלקו אותם לאורך כל היום

רשמו את הרמזים המתאימים לגיל (או צרו קובץ שמע בסמארטפון) וראו כמה זמן לוקח לילד יום ההולדת למצוא את כל הפריטים.

אם ילדכם מבולבל

עזרו להכין רשימה ולדון בדברים מהנים רבים שתוכלו לעשות יחד כדי לחגוג את יום הולדתו. החלקה על הקרח אולי הייתה פופולרית יותר כשהיית ילד, אבל זה עדיין כיף שאתה ומשפחתך יכולים לעשות יחד ליום ההולדת של ילדך. כל מה שהילד שלך אוהב זה מה שהוא צריך לעשות ביום ההולדת שלו. אתה עדיין יכול להפוך את יום ההולדת של ילדך ליום הולדת בלתי נשכח מבלי שתצטרך לחגוג.

הציעו לילדכם כמה מהרעיונות האלה (או סיעור מוחות לגבי מה שאתם עושים מחוץ למסיבות) כדי שיהיה לכם יום הולדת מהנה ובלתי נשכח. התחייבו לבלות קצת זמן עם כל ילד בכל יום וליצור רגע מיוחד ליום ההולדת שלו.

בעולם המשתנה במהירות ומלא במכשירים אלקטרוניים

אנו מופרדים מאנשים אמיתיים. מה שהילד שלך באמת רוצה וזקוק ממך ביום ההולדת שלו זה הזמן שלך. עם רק כמה חברים שחוגגים את ימי ההולדת שלהם, ילדכם ירגיש טוב יותר להיות לבד עם חברים. כל זה מראה שלילדים יכולים להיות יום נהדר בלי לערוך מסיבת יום הולדת גדולה. זה לא שיש בזה משהו רע, אלא שאפשר לחגוג בצורה רגועה יותר.

עכשיו הנה כמה דרכים מהנות לחגוג את יום ההולדת של הילד שלך בלי לערוך מסיבה גדולה

אם גם אתם תוהים מה לעשות במקום לערוך מסיבת יום הולדת, יש לי כמה רעיונות איך לגרום לילד שלכם להרגיש סופר מיוחד מבלי להשתגע מלנסות להתעדכן במסיבות יום הולדת ראויות לאינסטגרם. … בין אם אתם מתכננים אירוע מקוון, מפגש משפחתי קטן או מסיבה גדולה, הרעיונות האלה לימי הולדת לתינוקות יעזרו לכם להפוך אותו לקסום. רוב הרעיונות האלה לחגיגות יום הולדת עובדים טוב במיוחד בימים אלה של ריחוק חברתי מתמיד וחגים משפחתיים.

אנחנו אוהבים לגרום לילדים שלנו להרגיש מיוחדים ביום הגדול שלהם

והקוראים שלנו עזרו למצוא עשרות דרכים בחינם להראות לילדת יום ההולדת כמה הם חשובים לנו, החל מ-yes ועד ארוחת בוקר הפתעה מיוחדת. הרעיון הוא לחגוג יום הולדת קטן בכל יום בחודש שלפני יום הולדתו.

תפריט נגישות