כיצד לבצע הורדת סרטונים מיוטיוב במצב לא מקוון ולשמור אותם בכונן קשיח חיצוני

הורדת סרטונים מיוטיוב

אם אתה אוהב לצפות בסרטוני YouTube, אבל אין לך חיבור אינטרנט יציב, וברצונך לשמור אותם בכונן קשיח חיצוני, הנה איך אתה יכול לעשות זאת.

עם תוכנה זו, היא תוריד אוטומטית את סרטון YouTube ותשמור אותו בכונן קשיח חיצוני. הוא תומך בסרטונים מ-60 שניות עד 10 שעות של משך ותומך גם ברזולוציות שונות.

הורדת סרטון מיוטיוב ללא הזרמה יכולה להתבצע בשתי דרכים:

  1. הורד את הסרטון למחשב המקומי שלך ואז צפה בו מאוחר יותר במצב לא מקוון

  2. הורד את הסרטון ישירות דרך הדפדפן שלך באמצעות התוכנה שמספקת YouTube לאחר הכניסה לחשבונך

מבוא: מה שאתה צריך לדעת על הורדת סרטוני YouTube

YouTube היא פלטפורמה פופולרית לשיתוף סרטונים המציעה מגוון רחב של תוכן, כולל סרטונים ומוזיקה בנחלת הכלל. עם זאת, קיימות הגבלות מסוימות על השימוש ב-YouTube להורדת סרטוני YouTube.

YouTube מציע מגוון דרכים לצפות בסרטונים כולל דרך האתר, דרך אפליקציה או בטלוויזיה או במכשירים אחרים. על מנת לעשות זאת, עליך להיות בעל חשבון YouTube הדורש אימות וקישור מספר הטלפון שלך לחשבון Google שלך.

החדשות הטובות הן שאפשר להוריד סרטוני YouTube מדפדפן האינטרנט אך עליך להיות מודע להגבלות שהוזכרו לעיל. מדריך זה יספר לכם מה שאתם צריכים לדעת על הורדת יוטיוב ועוד כמה אפשרויות זמינות גם למטרה זו.

מעוניינים לבצע הורדת סרטונים מיוטיוב בקלות ובמהירות? היכנסו לאתר של עדן שרעבי והורידו סרטונים ושירים מיוטיוב עוד היום.

6 דברים שכדאי לבדוק לפני הורדת סרטון מיוטיוב

YouTube הוא מקור פופולרי לסרטונים ובידור. עם זאת, לא תמיד ברור מתי תראה את מה שאתה רוצה לצפות. יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני הורדת סרטון מיוטיוב.

  1. בדוק את השעה של הסרטון

  2. בדוק את כותרת הסרטון

  3. בדוק את סוג התוכן של הסרטון

  4. בדוק מי העלה את זה (אם זה מעלה או מפרסם אחר)

  5. בחירת אפשרויות איכות בזמן ההורדה

  6. אפשרויות הורדה

מהם פורמטי הווידאו/שמע הנתמכים?

אנו מציעים המון אפשרויות המרה ומאפשרים לך להוריד פורמט MP4, 3GP, MP3. אתה יכול לצפות בווידאו מיד לאחר מכן במכשיר שלך מבלי להתקין תוכנה אחרת.

YouTube הוא אתר הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם ואנשים אוהבים לצפות בסרטונים. עם זאת, ישנן טונות של הגבלות בכל הנוגע להורדת סרטונים. זו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות המרה רבות ומאפשרים לך להוריד פורמט MP4, 3GP, MP3. אתה יכול לצפות בסרטון מיד לאחר מכן במכשיר שלך מבלי להתקין תוכנה אחרת.

מעוניינים להוריד סרטונים מיוטיוב? לחצו בקישור הבא – הורדת סרטונים מיוטיוב והורידו את הסרטונים שתרצו לצפות בהם במחשב או בנייד!

מהן הסיבות להוריד סרטוני HD מיוטיוב

למרות שזרימה באיכות גבוהה זמינה ביוטיוב, כדאי להוריד סרטונים אם ברצונך לצפות בהם ברזולוציית 1080p.

אחת הסיבות שאנשים מורידים סרטוני יוטיוב היא בגלל שהם יכולים להימנע מפרסומות, שבימינו נפוצות יותר ביוטיוב. היו מקרים שבהם הסרטונים שלנו הופרעו על ידי מודעות, אבל הורדת הסרטון וצפייה בו במצב לא מקוון מאפשרת לך לברוח לזמן מה ולהתמקד במשהו אחר.

להיות מחובר כל הזמן לאינטרנט הוא פחות הכרחי מכיוון שאתה יכול לאחסן סרטונים במכשיר שלך. כך תמיד יש לך סרטונים באיכות גבוהה הזמינים באופן מיידי מתי שתרצה. מה שעוד יותר טוב הוא שאתה לא צריך להשתמש ב-WiFi בזמן הצפייה בסרטונים האלה, כל עוד יש חיבור לנייד 😉

סרטוני HD בדרך כלל מקודדים עם הרבה יותר מידע ויכולים (וצריכים) להזרים הרבה יותר מהר כתוצאה מכך. הורדתם היא הדרך הטובה ביותר להימנע מפיגור בזמן צפייה בסרטוני YouTube.

לכן חשוב לוודא שאתם צופים בסרטוני יוטיוב בהפרדה גבוהה – 1080p. למרבה הצער, לא לכולם יש חיבור מהיר לאינטרנט, כך שהם זמינים רק להורדה ולצפייה תוך כדי תנועה.

 

תפריט נגישות