מה החשוב לרשום בהסכם ממון בין בני זוג?

זוגות המתקשרים בהסכם טרום נישואין כתוב מחליפים רבים מדיני הנישואין האחידים התקפים במקרה של גירושין, כגון חלוקת נכסים, הטבות פנסיה וחיסכון, הזכות למזונות ולמזונות בן זוג והסכם תנאים המעניקים. ביטחון והבהרת זכויותיהם הזוגיות. חוק הסכמי טרום נישואין אחיד (UPAA) התקבל כדי להבטיח שהריונות במדינה יוכרו על ידי בתי המשפט של המדינה שבה בני הזוג מתגרשים. קדם נישואין עוזר לבני הזוג ולכל צד שלישי שנפגע מגירושין להיות רגועים במקרים שבהם הדברים אינם עובדים, שכן יש להם יותר ודאות לגבי אופן חלוקת הנכסים וההתחייבויות.

הסכם טרום נישואין מסייע להגן על הנכסים של בן הזוג לפני הנישואין בכך שהוא מבטיח שהם לא יהפכו לרכוש משותף או להתערבב בשום צורה

הסכמי פרידה מועילים לזוגות שקיבלו את ההחלטה הקשה להתגרש, שכן הם מסכימים כיצד יתמודדו עם נכסיהם, חובותיהם, התחייבויותיהם, רכושם והתחייבויותיהם האחרות, לרבות ילדיהם. כאשר בני זוג מתגרשים, עליהם לערוך הסדר פיננסי הקובע כיצד מחולקים נכסים כגון כסף ורכוש.

אם אתם מתגרשים

עליכם ובן זוגכם לערוך הסכם פרידה בכתב כדי להבטיח שכל העניינים הנוגעים לסיום נישואיכם יוסדרו. זה יכול לכלול משמורת על הילדים, חופשת הורות, ביקורים, מזונות ילדים, מזונות ומזונות, חלוקת נכסים (כולל פנסיה), מה קורה למשק הבית הזוגי (כולל מי הבעלים של הבית ומי גר בבית), חלוקה. מהחובות שלך ומי לוקח ממך את השם כשאתה מתחתן. ניתן להחיל הסכמי פרידה בזמן שבו בני הזוג יודעים שהם עומדים להתגרש, או שניתן להחיל אותם גם אם בני הזוג מעוניינים להיפרד לתקופת זמן על מנת להתפייס.

הסכם ממון שנערך במהלך נישואין או מערכת יחסים מגדיר את הנכסים והמשאבים הכספיים איתם הצדדים צריכים להתמודד במקרה של כישלון הקשר

בהסכם צריך לקבוע שבן זוג מעביר מזומנים ורכוש לבן הזוג השני ומקפיד על אחזקה לבן זוג תלוי במקרה של גירושין. טיוטת הסכם ממון צריכה להיערך על ידי שני הצדדים תוך התחשבות ראויה, שכן הם מחויבים לאפשר לזוגות להיכנס למערכת היחסים שלהם בידיעה שהיא תסתיים בשלום ושלא יצטרכו להיאבק על חלוקת נכסיהם.

לפני שתחליט להיכנס להריון

עליך לנקוט בכמה צעדים כדי להבטיח שלהסכם יש את הסיכוי הטוב ביותר לקום כאשר הנישואים מסתיימים בגירושים, אומרת סוזן גאת'רי, עורכת דין ומגשרת משפחתית. למרות שגם טרום נישואין וגם פוסט נישואין הוכחו כתקפים וניתנים לאכיפה לאחר גירושין, חלק מהמומחים טוענים כי הסכם טרום נישואין קל יותר מפוסט נישואין מכיוון שהוא מורכב מנכסים משולבים של הזוגות. אם צד אחד לא אוהב את תנאי הסכם ממון המוצע, זוגות שאינם נשואים אך מנסים להחליט אם לערוך הסכם טרום נישואין או להמתין לכריתת הסכם לאחר נישואין עלולים שלא להגיע להסכמה במהלך הנישואין אם יבחרו שלא להינשא.

בעת עריכת הסכם פרידה עם בן או בת הזוג

הקפידו להפריד בין נכסים ופריטים אחרים בצורה הוגנת לשני הצדדים. עורכי דין לגירושין אומרים שהסכם לאחר נישואין הוא הסדר טוב יותר עבור זוגות שיש להם שנייה נישואים עם נכסים משמעותיים או עיזבונות גדולים. הסכמי הפרדה צריכים לכלול גם פרטים על מזונות ילדים, שכן הם יכולים לשמש את בית המשפט לגירושין כדי להחליט בעצמו מה טובת הילדים.

כדי שצד ישיג עורך דין ליצירת הסכם לפני נישואין, בני הזוג הפוטנציאליים שלהם צריכים לשקול לשכור עורך דין נפרד משלהם כדי להבטיח שההסכם יהיה הוגן לשני הצדדים. הסכם פרידה עם בן זוגך אינו זהה ואינו אמור להיות חד צדדי עד כדי כך שבית המשפט דוחה אותו בהליכי גירושין.
למידע מורחב אודות מה החשוב לרשום בהסכם ממון בין בני זוג? ניתן לבקר באתר notary-heskem-mamon.com

הסכם בין בני זוג על חלוקת רכוש זוגי יכול לשמש

כדי להקל על מתח זוגי, לפתור בעיות כדי להימנע מגירושים וחלוקת נכסים כדי למנוע מחלוקות במקרה של גירושין. הדבר יוצר בעיה חשובה כאשר בן זוג או צד לחוזה נישואין שאינו אוסטרלי עוברים לאוסטרליה ובן זוג מחזיק באזרחות אוסטרלית, שכן אין בסיס לבית משפט לענייני משפחה באוסטרליה לטפל בתיק גירושין פוטנציאלי.

דיני משפחה גלבריית יכולים לעזור לכם לגבש הסדר כלכלי לזוג או לחיים משותפים

כך שתוכלו למצוא פתרונות לכל בעיה שתתעורר. עליך לעיין בהסכם הממון הפורמלי עם עורך הדין שלך כדי להבטיח שהאינטרסים שלך מיוצגים. בן הזוג שלך יכין את חוזה הגירושין שלך או שאתה יכול לשכור עורך דין שיבדוק את החוזה בשמך ויוודא שכל ההוראות החוקיות הרלוונטיות נוספו, נמחקו או תוקנו כדי להגן על זכויותיך.

 

תפריט נגישות