מתנות לעובד – מה אפשר לקנות?

זוהי המתנה הגמישה ביותר שמעסיק יכול לתת לעובדיו. שיהיה ברור, מנהלים לא נדרשים לתת מתנות לעובדים שלהם, אבל זו מחווה טובה אם רוצים – ובחלק מהמשרדים היא צפויה מאוד.

אם תחליט לקנות מתנות לעובדים

כמה תוציא יהיה תלוי במשרד. בין אם אתם משתמשים בכסף שלכם או בכרטיס חברה לקניית מתנות לעובדים, עליכם לוודא שאינכם חורגים מהתקציב שלכם. הוצאת יותר מדי כסף על מתנות עלולה לגרום לאנשים לחשוב שאתה מנסה להתעלות או להתעלות על עובדים אחרים שמוציאים פחות על מתנות. בחירת המתנה הנכונה עבור עמית, לקוח או בוס יכולה להיות משימה לא פשוטה.

המטרה היא להודיע להם שאתה מעריך אותם מבלי להגזים. אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם היא כרטיס מתחשב בכתב יד שמאשר את מה שאתם מעריכים בהם.

בכל דרך שתחגוג

חלוקת רעיונות תודה לעובדים היא דרך לעובדים לקבל אות אמיתי להכרת התודה שלך שהם יכולים להוקיר, להראות לחברים ובני משפחה ולהשתמש בהם בעתיד כדי לזכור כיצד הם גם מעריכים אותם. עֵסֶק. חגגו את העובדים שלכם עם רעיונות למתנות מותאמות אישית לחג ההודיה לעובדים או הציעו להם מתנות מוטיבציה מהנות כדי להוכיח את עבודתם הקשה. בנוסף להפחתת תחלופת העובדים, רעיונות למתנות תודה לעובדים מתחשבים יכולים לשמש תזכורת מתמדת להכרת התודה שלך כשהם גם מעשיים. אנו מקווים שהרעיונות למתנות לעובדים הללו יוכלו לשמש השראה לחגיגה הבאה שלכם במשרד שלכם, או אפילו להכין אתכם לחגים שבהם מתנות הפכו להיות שכיחות יותר.

ועם המדריך המלא שלנו למתנות הטובות ביותר לצוות הזמינות

אנו נעזור לך להתגבר על המים העכורים של מתנות למשרד. זו הסיבה שעשינו את כל העבודה בשבילך, ובחרנו באופן ידני את המתנות הטובות ביותר עד 50$ לכל עובד, מבן/בת הזוג שלך לעבודה דרך החניך של המחלקה שלך ועד לנציג משאבי אנוש שלך שהסביר בסבלנות את הטבות הפרישה של החברה שלך. …

הקפד לעיין בקטלוג המוצרים שלנו עבור המתנות הטובות ביותר לחברות. בין אם אתם מחפשים לקנות לנשף, חתונה או חופשת חג המולד, אצלנו תמצאו את מתנת חלומותיכם.
על מנת לראות פרטים נוספים בנושא של מתנות לעובד לחג ומתנות לעובד – מה אפשר לקנות? ניתן להעיף מבט ב- giveaway.co.il

רשימת מתנות זו כוללת פריטים שימושיים רבים שתוכל להתאים אישית בקלות עם הודעות, צבעים ולוגו. מתנות אלו מתחשבות ופרקטיות, ובניגוד למתנות רבות של החברה, הן לא נראות זולות.

המתנות הפרקטיות הללו הן דרך מצוינת לשמור על ההערכה שלך בידיהם

הם מעוטרים להפליא עם משפטי הערכה או שניתן להתאים אותם אישית. מתן מתנות לעובדים מרוחקים יכול להיות מסובך, אבל אריזת מתנות שנבחרה בקפידה של מתנות תודה מהנות עוזרת לעובדים לעבוד מהבית.

מתנה לעובד חדש היא פריט שאתה יכול לשלוח כדי לגרום לעובד החדש להרגיש רצוי ולהשתלב בצוות שלך. מתנות אלו יכולות לעזור למעסיקים ליצור "רושם ראשוני" ולמשוך חברי צוות חדשים ובעלי מוטיבציה.

לחלופין

אתה יכול גם לשתף פעולה עם כל ספק לוגיסטי כדי להעביר מתנות מוחשיות ישירות לבתי העובדים שלך. לכן, אולי תשקלו להעניק לעובדים שלכם קופסת מתנה מקסימה משוקולד כחלק מהמאמצים של העובדים שלכם. עבור אלה שעובדים במשרד, נייר מכתבים הוא לרוב מתנה טובה לעובדים, שכן עטים וטושים יכולים בקלות להיעלם במהלך היום.

עטים חרוטים בהתאמה אישית כמו זה ניתן למצוא במגוון רחב של חנויות ולהעניק למתנה מראה משמעותי באמת

זרי פרחים טריים הם עוד מתנה נהדרת להראות הכרת תודה לעובד ולעזור לו לקשט את השולחן. עציצים קטנים מקורה הם אפשרות מתנה נהדרת לעובדים שכן ניתן להניח אותם מאוחר יותר על שולחן המשרד לקישוט.

נייר מכתבים יפהפה שהעובדים שלך יכולים להשתמש בהם

כדי לרשום הערות ולשלוח מכתבים היא אחת המתנות המשרדיות הנצחיות ביותר שכל אחד יכול להשתמש בו. עט מותאם אישית הוא מתנה נצחית לעובד המושלמת לקבלת עובד חדש למשרד ביום הראשון לעבודתו.

לתת לעובדים שלך ספר שמרשים אותך היא מתנה מתחשבת ואישית שגם תעזור להם להכיר אותך טוב יותר. מתנה טובה לחג תעשה הרבה כדי להציג בפני אנשים שיודיעו לך שהם מוערכים.

עם זאת

זה יכול להיות מאוד קשה לדעת מה לקנות לעמית, ולפעמים לדעת כמה להוציא על מתנה. למצוא רעיונות למתנות לעמיתים יכול להיות קשה באופן מפתיע, במיוחד עכשיו כשהרבה מהאינטראקציות שלנו מתרחשות באופן וירטואלי – אולי אפילו חיפשת מתנה לעמית שפגשת רק דרך זום. החלפת מתנות עם עמיתים לעבודה יכולה להיות מאתגרת, במיוחד אם לא ראית את עמיתיך לעבודה או עמיתיך באופן אישי במשך חודשים. אם הצוות שלך עובד מרחוק, זה יכול להיות קשה יותר לספק מתנות לאנשים; תצטרך לברר את כתובות הבית של כולם ולשלוח את המתנות שלו (בדרך כלל זו לא בעיה גדולה, אבל יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון).

ומתנות רבות שעבדו בשנים עברו אולי לא נראות נכונות השנה – לדוגמה, כרטיסים לסרט, כרטיסי מתנה לספא ומתנות חוויתיות אחרות אינן מעשיות במיוחד במגפה.

למעשה

עובדי טלפון אינם נכללים ברוב האירועים, ארוחות הערב וכדומה במשרדי החברה, כך שאם הם יקבלו מתנה יחד עם שאר הצוות, הם ירגישו כלולים. לא משנה כמה אתה מקווה להוציא על מתנות לעובדים ולקולגות, אין לך מה לדאוג – כבר יש לך ממה לדאוג. בעת ביצוע מתנות ללקוחות עסקיים, הקפד לבחור פריטים איכותיים שהעובדים שלך ישתמשו בהם בפועל.

אתה יכול למצוא גרביים עם כל דבר

החל מבינארי ועד למונה ליזה, כך שיש לך מגוון אפשרויות להתאים אישית מתנות כך שיתאימו לטעמו של כל עובד. מעילים הם מתנה נהדרת לעובדים בהישג יד במשרד וניתן ללבוש אותם בין פגישות או בזמן העבודה ליד השולחן. אביזרים אישיים לשולחן העבודה יכולים להיות תוספת נהדרת לרשימת המתנות לחג המולד של העובדים שלך.
למידע מורחב בתחום של מתנות לחגים ומתנות לעובד – מה אפשר לקנות? באפשרותך לבקר ב- giveaway.co.il

שלא לדבר, זה מרגיש טוב עבור העובדים שלך לדעת שהקופסה עוזרת לתמוך במטרה טובה. קופסת שוקולדים היא לא משהו שרוב האנשים קונים לעצמם, מה שהופך אותה למתנה מיוחדת באמת לעובדים מיואשים.

אתה יכול גם להוסיף אותו לסל המתנות שלך לחג המולד שאתה נותן לעובדים שלך. מאמר זה הוא מתנה ייחודית של הערכה קולקטיבית לעובדים היברידיים, המסייעת להם להרגיע אותם ביום עבודה מלחיץ או מלחיץ במיוחד.

החזר את 32 המתנות הארגוניות הללו לעובדים החרוצים שתומכים בעסק שלך. בהתאם לאירוע ולמקבל המתנה, הסכום הממוצע שתוכלו להוציא על מתנות לעובדים נע בין 15$ ל-75$ לאדם בכל פעם.

תפריט נגישות